close

今天上鋼琴課...
老師教我把之前學的基礎伴奏套用到簡到的歌曲裡...
雖然真的蠻簡單...
但我光"轉調"就可以搞得手忙腳亂...
不太明白究竟是不熟的關係...
還是天資的問題....

明明就同一首歌...一樣簡單的彈法...
但老師彈起來就好好聽...
自己彈就..........

因為真的覺得很好聽...
還去找了<雨和淚>的歌詞...
超讚的...只是我不會把老師彈的MP3放上來而已...
不然還蠻想讓大家聽聽看的...
給我點時間...我來研究一下
然後~~歌詞如下....希望大家會喜歡

Rain and tears are all the same

But in the sun  you've got to play the game

When you cry in winter time

You can't pretend it's nothing but the rain

How many times I've seen

Tear's coming from you blue eyes

Rain and tears are all the same

But in the sun  you've got to play the game

Give me the moods of love

And I need the moods of love

Rain and tears in the sun for in your heart

You feel the rainbow waves

Rain and tears both are show for in my heart

The live will be the sun

Rain and tears are all the same

Rain in the sun you've got to play the game

1/18後記~
我終於補上了老師彈的曲子囉...
真的好好聽呢!!
只是~~它不會自動播放...
要自己手動去點...
請有興趣的人自己去點來聽吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    lydiacho 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()